Elke maand wordt er een online schilderwedstrijd georganiseerd die 1 maand loopt.
Vanaf de 1e van de maand mag je beginnen met je inzending: je moet in een nieuwe topic een foto posten van de modellen die je die maand gaat schilderen.
Gedurende de maand mag je in diezelfde thread gerust uw vooruitgang posten aan de hand van WIP (Work In Progress) fotos, en eventueel inspelen op de feedback die je krijgt.
Om het overzichtelijk te houden gelieve deze naamgeving te gebruiken:
#nick# - WIP - #titel#In mijn geval zou dat bijvoorbeeld zijn:
Wiz - WIP - CarnifexVolgende regels gelden:- 100 punten of 8 modellen is dan het minimum
- de modellen mogen voor het begin van de maand al in elkaar gelijmd zijn en klaargemaakt zijn om te painten, maar ze mogen nog geen lik verf gezien hebben (eventueel een zwarte undercoat mag)
- in de topic met de finished models mogen
geen andere (eerder geschilderde) modellen getoond worden om verwarring te voorkomen.
Voor het einde van de maand moet je een nieuwe topic posten met je afgewerkte foto's zodat je niet te hard moet zoeken achter de afgewerkte foto's. Om het overzichtelijk te houden gelieve deze naamgeving te gebruiken:
#nick# - FINISHED - #titel#In mijn geval zou dat bijvoorbeeld zijn:
Wiz - FINISHED - CarnifexOpt einde van de maand wordt er een poll opgestart die een week loopt zodat iedereen kan stemmen op de beste modellen voor die maand.
Bij gelijkstand gaat de overwinning naar de entry met de meeste models.
Je keuze moet uiteraard rekening houden met de kwaliteit van het schilderwerk, maar ook met de afwerking van de base en het eventuele conversion-werk dat in het model gekropen is.
De winnaar krijgt het "recht" van volgende award in zijn signature te zetten (zo kan je er meerdere verzamelen over de maanden heen, ik zal zorgen voor de nodige gifjes) :

voor de winnaar, en

voor de 2e
Bij gelijk aantal stemmen wordt er gekeken naar het aantal modellen om de winnaar te bepalen.
Als er nog vragen zijn, post ze gerust hier. :)